Sunday, December 12, 2010

Gembira dan Sedih

Gembira

Gambar Hiasan - Restoran Tasik Idaman

Saya  sekeluarga telah ke Medan Ikan Bakar Tasik Idaman minggu lepas bagi meraikan isteriku menyambut hari kelahirannya ke 56 tahun.  Restoran ini terletak dibekas tapak lombong terbiar di Batu 26 Jalan Jenderam, Dengkel Selangor. Makanan yang dihidangkan sunggug enak dan sedap. Terima kasih pada anak-anak yang telah membuat persiapan awal majlis ini dan juga telah memberikan hadiah hadiah kepada ibu kesayangi mereka.





Semoga Allah panjangkan umur isteriku dalam iman, dipeliharakan kesihatan yang memuaskan agar dapat mengerjakan amal ibadah dengan sempurna mungkin. Amin...........


Sedih

Keesokan harinya kami ke LCCT Sepang untuk menghantar anak ke 3 untuk melaporkan diri bertugas ke Kementerian Kesihatan Sabah mulai pada 01 Disember 2010. Shahir Izwan akan bertugas diunit Farmasi di Nabawan Keningau., setelah menamatkan latihan PRP di Hospital Sultanah Aminah JB selama setahun. Nabawan bolih dikategorikan salah satu kawasan pendalaman di Sabah dan dikatakan lebihkurang 3 1/2 jam perjalanan dengan teksi dari Kota Kinabalu dengan pengalaman jalanraya yang mencabar.

Penerbangan Air Asia AK5104 berlepas dari LCCT Sepang jam 1105 pagi. Perjalanan udara ke KK akan mengambil masa 2 1/2 jam.







Abah dan emak ucapkan selamat bertugas diperantauan dan berdoa semoga  ALLAH mempermudahkan segala  perancangan disana dan maju jaya dalam kerjaya.

Amin.......



No comments:

Post a Comment