Tuesday, March 2, 2010

Jasa Mu Di Kenang - Batu Pahat

Ucapan terakhir di Majlis Persaraan di NOVO Hotel Batu Pahat

Saya sekali lagi diraikan didalam satu majlis yang sederhana tetapi meriah di Novo Hotel, Batu Pahat pada 21/10/2008. Kali ini ia dianjurkan olih sahabat sahabat karib di RNO Switching Selatan dengan kerjasama RNO SW KLU/MER/BP. Terima kasih pada Pn Azizah Ismail, Pn Hjh Jamilah Sarpan, Cik Norhana Abd Halim, En Yahya Mashor, En Jasni Samad, dan ramai lagi yang tak dapat disebutkan, terlalu ramai........terima kasih banyak banyak.

Ramai yang hadir bukan sahaja dari unit SW Selatan, tetapi juga dari lain lain unit di BP dan JB. Ada dari TX BP, Access BP, BSQM, TMpoint BP, SW SGT/MUR, SW JB/KTG, SW SC/PTN, SW Melaka, SW NS dan yang penting anak anak buah sendiri SW KLU/MER/BP. Juga rakan sejawat Pen Pengurus Shahrom, Hjh Faizah, Hashimah, Noraini, Siti Farhanah, Adnan Hassan dan Hjh Siti Khadijah. Boss boss Tn Hj Baharom, Tn Hj Roslan, Tn Hj Kamaruzaman, Pn Mariah, En Kamsan, Tn Hj Selamat pun turut hadir memeriahkan lagi majlis ini. Kawan lama saya yang telah bersara En Ahmad Kamal juga datang meraikan saya. Saya sungguh terharu.

Sebelum jamuan saya diperi peluang untuk berucap sedikit. Nampaknya macam orang tertelan kaset, saya telah bercakap agak lama juga. Itulah ucapan saya yang terakhir di platform TM. Mungkin bosan agaknya orang dengar tapi tak apelah, the last........Majlis yang cukup meriah dan tidak dapat saya lupakan selama lamanya.

Terima cenderahati RNO SW Selatan dari Tn Hj Kamaruzaman


Terima cenderahati  RNO SW SGT/MUR dari Pn Hjh Faizah Taib


Terima cenderahati RNO SW KLU/MER/BP dari En Yahya Mashor


Sedang menjamu selera


Jamuan buffet untuk yang lain

Diwaktu yang lain, Bakit dan Kelab Batu Pahat juga turut sama meraikan saya disatu jamuan majlis Hari Raya Idilfitri diperkarangan Dataran TM Batu Pahat.

Terima cenderahati Bakit dan Kelab dari Tn Hj Khir Othman

Syukur alhamdullillah semoga rakan rakan yang masih berkhidmat lagi agar meningkatkan prestasi kerja masing masing serta maju jaya dalam kerjaya dan saya doakan tuan/puan diberkati ALLAH swt. Amin....... 

Sebahagian staf SW KLU/MER/BP  unit terakhir sebelum bersara.



Diatas bangunan TM Mersing latarbelakang Masjid Jamek Mersing (atas bukit)

Terima kasih yang tidak terhingganya kepada semua rakan rakan saya. Ampun maaf dipinta.

Wassalaam........

1 comment:

  1. mesti org dh lapo tunggu abah berucap..ksiannn..:-)

    ReplyDelete